ដើម្បីលើកកម្ពស់ទេសចរណ៍ក្នុងស្រុកសហគមន៍ចំនួនបីនៅខេត្តកំពតនិងក្រុមហ៊ុនទេសចរណ៍ក្នុងស្រុក បានចុះហត្ថលេខាលើអនុស្សរណនៃការយោគយល់គ្នាដើម្បីទាក់ទាញអ្នកទេសចរទៅលេងកម្សាន្តនៅខេត្តរបស់ពួកគេជាមួយនឹងកញ្ចប់ដែលបានរចនាយ៉ាងពិសេស។
អនុស្សរណនៃការយោគយល់គ្នានេះត្រូវបានចុះហត្ថលេខាដោយលោកឱម ផារិន ប្រធាននិងជាប្រធាននាយកប្រតិបត្តិនៃក្រុមហ៊ុនទេសចរណ៍ឆាមីងខេមបូឌា ត្រវែលនិងធួរ ដោយមានតំណាងមកពីកសិដ្ឋានម្រេចហ្វាយឡា សហគមន៍ទេសចរណ៍ត្រពាំងសង្កែ និងសមាគមផលិតកម្មអំបិលធម្មជាតិនៅខេត្តកំពត។
ប្រធានមន្ទីរទេសចរណ៍ខេត្តកំពតលោកសយ ស៊ីណុល បានប្រាប់កាសែតខ្មែរថាមស៍ថា អនុស្សារណនៃការយោគយល់នឹងផ្តល់កម្លាំងជំរុញដល់អ្នកដំណើរក្នុងស្រុកឱ្យមកលេងខេត្តកំពត។ លោកបានបន្ថែមថា ការរៀបចំកញ្ចប់ទេសចរណ៍ក្នុងស្រុកសម្រាប់ប្រជាជនកម្ពុជា បច្ចុប្បន្នមិនមានប្រជាប្រិយភាពទេ បើប្រៀបធៀបទៅនឹងភ្ញៀវទេសចរណ៍អន្តរជាតិ ប៉ុន្តែអនុស្សារណនេះនឹងផ្សព្វផ្សាយការយល់ដឹងក្នុងចំណោមប្រជាជនឱ្យពិចារណានិងប្រើប្រាស់កញ្ចប់ទេសចរណ៍ក្នុងស្រុកនិងទាក់ទាញក្រុមហ៊ុនទេសចរណ៍និងទេសចរណ៍ឱ្យចូលរួមកាន់តែច្រើនដើម្បីជួយជំរុញតំបន់នេះជាគោលដៅទេសចរណ៍។
លោកបានមានប្រសាសន៍ថា“ គឺដើម្បីទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរឲ្យមកលេងនៅខេត្តកំពត។ វាមានសារសំខាន់ណាស់សម្រាប់សហគមន៍មូលដ្ឋាន ដើម្បីទទួលបានបទពិសោធន៍ក្នុងការស្វាគមន៍ភ្ញៀវទេសចរ។ វាកំពុងជំរុញចលនាទេសចរណ៍ផ្ទៃក្នុងយ៉ាងខ្លាំង ដើម្បីជំរុញសេដ្ឋកិច្ចផ្ទៃក្នុង” ។
លោកបន្តថាខេត្តកំពតមានទិសដៅទេសចរណ៍សំខាន់ៗចំនួន ៤ ដើម្បីទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរ។ ក្នុងចំណោមនោះរួមមានបទពិសោធន៍នៅជនបទនៅខាងកើតក្រុងកំពត ដែលមានកសិដ្ឋានអំបិលនិងម្រេចប្រាសាទតំបន់បក្សីសត្វក្រៀល រូងកំពង់ត្រាច; បេតិកភណ្ឌនៅកំពតជាមួយសារមន្ទីរ ទីក្រុងចាស់ ផ្សាររាត្រី និងផ្លូវអាហារ ជីវិតនៅតាមដងទន្លេដែលភ្ញៀវទេសចរអាចមើលឃើញពីការរស់នៅរបស់ប្រជាជននៅតាមបណ្តោយដងស្ទឹងព្រែកទឹកឈូតាមរយៈទូក ឧទ្យានជាតិបូកគោ។
កំពតមានសណ្ឋាគារចំនួន ២១ និងផ្ទះសំណាក់និងបឹងហ្គាឡូប្រមាណ ៣០០ ដែលមាន ៤០០០ បន្ទប់ដោយមានភោជនីយដ្ឋាននិងសេវាកម្មជាង ២០០ ។
លោកបានបន្ថែមថា“ មន្ទីរទេសចរណ៍ខេត្តកំពតនឹងធ្វើការជាមួយវិស័យឯកជនដើម្បីជ្រើសរើសសហគមន៍ទេសចរណ៍ឱ្យបានច្រើន ដើម្បីជាផ្នែកមួយនៃកញ្ចប់ទេសចរណ៍ ពីព្រោះវាមានសក្តានុពលក្នុងការទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរកាន់តែច្រើន” ។
លោកឱម ផារិន មានប្រសាសន៍ថា កិច្ចសហការនេះនឹងចូលរួមចំណែកក្នុងការអភិវឌ្ឍសហគមន៍ទាំង ៣ ហើយនឹងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវប្រាក់ចំណូលនិងជីវភាពក្នុងតំបន់។ លោកបានមានប្រសាសន៍ថា“ យើងនឹងបន្តអភិវឌ្ឍកញ្ចប់ទេសចរណ៍ថ្មីនិងប្លែកបន្ថែមទៀតដើម្បីបង្កើនចំនួនភ្ញៀវទេសចរមកកាន់តំបន់ទាំងនេះ” ។ វាមិនត្រឹមតែជាគោលដៅទេសចរណ៍ប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែក៏មានសក្តានុពលខ្ពស់សម្រាប់ការវិនិយោគអចលនទ្រព្យផងដែរ។ តាមពិតអ្នកអភិវឌ្ឍន៍ ហ្វ័ររ៉េស ហាមនី កំពុងអភិវឌ្ឍវីឡាចំនួន ៩០ ដែលខ្លះចំណាយថវិការាប់លានដុល្លារលើផ្ទៃដី ១៣ ហិកតា។
លោកបន្តថាគម្រោង ហ្វ័ររ៉េស ហាមនី មានទេសភាពភ្នំនិងព្រៃឈើស្រស់ស្អាតដែលទាក់ទាញទាំងអ្នកស្រុកនិងប្រជាជនមកពីអាស៊ីនិងអឺរ៉ុបមកទស្សនានិងទស្សនាជាប្រចាំ។
លោកសយ ស៊ីណុលបានបន្ថែមទៀតថា កញ្ចប់ដំណើរកម្សាន្តគឺផ្អែកទៅលើទីតាំងលេខកន្លែងស្នាក់នៅនិងអាហារ ប៉ុន្តែវាមានតម្លៃជាមធ្យមពី ៣៩ ដុល្លារទៅ ១០០ ដុល្លារសម្រាប់មនុស្សម្នាក់ក្នុងដំណើរកម្សាន្តមួយ។ លោកថាក្រុមហ៊ុននេះដំណើរការតែនៅចុងសប្តាហ៍ប៉ុណ្ណោះ។ រហូតមកដល់ពេលនេះវាបានទាក់ទាញមនុស្សពី ៨០ ទៅ ១០០ នាក់ក្នុងមួយសប្តាហ៍មកលេងខេត្តកំពត។ លោកបានមានប្រសាសន៍ថា "វាគឺជាការចាប់ផ្តើមដ៏ល្អមួយ ហើយយើងគួរតែលើកទឹកចិត្ត" ។
លោកសយ ស៊ីណុលបន្ថែមថា ក្នុងរយៈពេល ៦ ខែដើមឆ្នាំ ២០២០ ខេត្តកំពតបានទទួលភ្ញៀវទេសចរជាតិនិងអន្តរជាតិចំនួន ៨៣៨,០០០ នាក់ ខណដែលមានចំនួន ១,០៩០,០០០ នាក់ក្នុងរយៈពេល ៦ ខែដំបូងនៃឆ្នាំ ២០១៩ ។ការធ្លាក់ចុះនេះគឺដោយសារតែមិនមានអ្នកទេសចរ ចាប់ពីពាក់កណ្តាលខែមីនាដល់ថ្ងៃទី ១៧ ខែមេសានៅពេលដែលរដ្ឋាភិបាលហាមឃាត់ព្រំដែនខេត្តដើម្បីការពារការរីករាលដាលនៃជំងឺកូវីដ១៩ ។
0
()
Application has been successfully submitted
we will contact you soon, please pay attention
ទូរស័ព្ទ:+855 66300666
+855 (0) 23222206 (CN/EN/KH)
+86 023 67480241 (CN)
+855 (0) 66400666 (CN/EN/KH)