គម្រោងផ្លូវដែករបស់រដ្ឋាភិបាលពីកណ្តាលទីក្រុងភ្នំពេញទៅដល់អាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិត្រូវបានពន្យារពេលដោយសារថ្លៃដើមខ្ពស់ជាងការរំពឹងទុក នេះបើយោងតាមមន្រ្តីក្រសួងសាធារណការនិងដឹកជញ្ជូន (MPWT) ។
បន្ទាប់ពីលទ្ធផលនៃការសិក្សាអំពីលទ្ធភាពនៃគម្រោងរថភ្លើងលើអាកាស AGT ដែលធ្វើឡើងដោយទីភ្នាក់ងារសហប្រតិបត្តិការអន្តរជាតិជប៉ុន (JICA) រដ្ឋាភិបាលបានសម្រេចពន្យារពេលគម្រោងនេះពីព្រោះថ្លៃដើមខ្ពស់ជាងការរំពឹងទុក។
“លទ្ធផលបង្ហាញថា គម្រោងនេះថ្លៃជាងគម្រោងដែលយើងគ្រោងទុក ហើយយើងត្រូវការពេលវេលាបន្ថែមទៀតដើម្បីពិភាក្សាពីបញ្ហាផ្ទៃក្នុងដើម្បីពិនិត្យមើលគម្រោងដែលអាចកើតមាន” លោកបាននិយាយថាលោកនឹងមិនបញ្ចេញថ្លៃដើមចុងក្រោយនៃគម្រោងនោះទេ។
ទោះយ៉ាងណា លោកបាននិយាយថារហូតមកដល់ពេលនេះក្រុមហ៊ុនមិនទាន់បានបង្ហាញលទ្ធផលជាសាធារណៈណាមួយពីការសិក្សានៅឡើយទេ។
លោកបានមានប្រសាសន៍ថា“ រដ្ឋាភិបាលបានស្នើ ឲ្យ មានការសិក្សាថ្មីអំពីមូលហេតុដែលយើងបានផ្តល់ភ្លើងខៀវសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនចិនដើម្បីសិក្សាមើលអំពីផ្លូវដែក”។
យោងទៅតាមលោក វ៉ាស៊ីម សូរិយាបញ្ហាប្រឈមដ៏ធំមួយអំពីថ្លៃដើមគឺជាផលប៉ះពាល់ដ៏ធំធេងទៅលើប្រជាជនដែលរស់នៅជុំវិញគម្រោង។
“យើងត្រូវដោះស្រាយសំណងសម្រាប់ប្រជាជនដែលរងផលប៉ះពាល់ហើយនេះគឺជាបញ្ហាធំមួយហើយប្រសិនបើយើងរកឃើញថាផលប៉ះពាល់មានទំហំធំយើងក៏ត្រូវបោះជំហានថយក្រោយដែរ”។
គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ការសាងសង់ខ្សែរថភ្លើងស្វ័យប្រវត្តិទី ១ នៅរាជធានីភ្នំពេញមានប្រវែងសរុបប្រមាណ ១៩ គីឡូម៉ែត្រក្នុងនោះ ១៥ គីឡូម៉ែត្រគឺជាផ្លូវរថភ្លើងលើមេឃហើយនៅសល់ ៤ គីឡូម៉ែត្រទៀតគឺផ្លូវក្រោមដី។ ស្ថានីយ៍ចេញដំណើរមានទីតាំងនៅផ្សារថ្មីរាជធានីភ្នំពេញតាមរយៈមហាវិថីហ្សាលដឺហ្គោល, មហាវិថីមុន្នីវង្ស, មហាវិថីសហព័ន្ធរុស្សីនាំទៅដល់ស្ថានីយ៍“ វេងស្រេង” ស្ថិតនៅរង្វង់មូលចោមចៅនៃផ្លូវជាតិលេខ ៤ ។ មានស្ថានីយ៍ចំនួន ២០ នៅកណ្តាល។ ពោលគឺស្ថានីយ៍រថភ្លើងស្រាលចំនួន ១៨ និងស្ថានីយ៍រថភ្លើងក្រោមដីចំនួន ២ ។
គម្រោងAGTមានសារៈសំខាន់ខ្លាំងណាស់ចំពោះចរាចរណ៍ទីក្រុងក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ។ ការបើកខ្សែផ្លូវដែកនេះនឹងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវបញ្ហាកកស្ទះចរាចរណ៍យ៉ាងខ្លាំងនៅរាជធានីភ្នំពេញ កាត់បន្ថយគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍និងបង្កើនល្បឿននៃការដឹកជញ្ជូនរបស់ប្រជាពលរដ្ឋ។ ការអភិវឌ្ឍតំបន់នៅតាមបណ្តោយផ្លូវក៏នឹងត្រូវបានធ្វើឱ្យប្រសើរផងដែរហើយការអភិវឌ្ឍនិងការកសាងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធពាណិជ្ជកម្មនិងអចលនទ្រព្យអាចផ្លាស់ប្តូរលំនាំពាណិជ្ជកម្មបច្ចុប្បន្នរបស់រាជធានីភ្នំពេញ។
តាមផែនការដើមគម្រោងនឹងចាប់ផ្តើមសាងសង់នៅឆ្នាំនេះដើម្បីឆ្លើយតបទៅនឹងកំណើនភ្ញៀវទេសចរអន្តរជាតិនិងត្រួសត្រាយផ្លូវសម្រាប់ការប្រកួតកីឡាអាស៊ីអាគ្នេយ៍ដែលកម្ពុជាធ្វើជាម្ចាស់ផ្ទះនៅឆ្នាំ ២០២៣ ប៉ុន្តែគម្រោងនេះត្រូវបានពន្យារពេល។ បញ្ហាធំបំផុតដែលគម្រោងប្រឈមមុខគឺតែងតែរកថវិកា។ លទ្ធផលនៃការស្ទង់មតិនេះអាចបង្កើនការលំបាកក្នុងទិដ្ឋភាពនេះ។
0
()
Application has been successfully submitted
we will contact you soon, please pay attention
ទូរស័ព្ទ:+855 66300666
+855 (0) 23222206 (CN/EN/KH)
+86 023 67480241 (CN)
+855 (0) 66400666 (CN/EN/KH)