ថ្មីៗនេះផែនការមេនៃអាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិថ្មីនៅសៀមរាបត្រូវបានរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជាយល់ព្រម។ អាកាសយានដ្ឋាននេះមានទីតាំងនៅខេត្តសៀមរាបដែលមានផ្ទៃដី ៧០០.០៦ ហិកតាដោយមានទឹកប្រាក់វិនិយោគ ៨៨០ លានដុល្លារ។ គម្រោងនេះត្រូវបានសាងសង់ក្នុងទម្រង់នៃការសាងសង់ ប្រតិបត្តិការ និងផ្ទេរ (BOT) ។ ការស្ថាបនានឹងចាប់ផ្តើមនៅថ្ងៃទី ១៥ ខែមីនាឆ្នាំ ២០២០ ។ រយៈពេលសាងសង់មានរយៈពេល ៣ ឆ្នាំហើយរំពឹងថានឹងបញ្ចប់នៅឆ្នាំ ២០២៣ ។
សៀមរាបគឺជាទីក្រុងទេសចរណ៍ដ៏សំខាន់មួយនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា និងជាប្រភពចំណូលសេដ្ឋកិច្ចរបស់ប្រទេសកម្ពុជា។ ការកសាងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធក្នុងស្រុក គឺជាផ្នែកសំខាន់មួយនៃការអភិវឌ្ឍន៍របស់ប្រទេសកម្ពុជា។ ដោយសារសមត្ថភាពឆ្លងកាត់អ្នកដំណើររបស់អាកាសយានដ្ឋានសៀមរាប ដែលមានស្រាប់ជិតអស់ហើយ បន្ទាប់ពីបញ្ចប់ដំណាក់កាលទី ១ នៃគម្រោងព្រលានយន្តហោះថ្មីសមត្ថភាពដឹកអ្នកដំណើរប្រចាំឆ្នាំរបស់ព្រលានយន្តហោះថ្មីនឹងកើនឡើងដល់ ៧ លាននាក់។ គេរំពឹងថានៅឆ្នាំ ២០៣០ សមត្ថភាពដឹកអ្នកដំណើរប្រចាំឆ្នាំរបស់ព្រលានយន្តហោះនឹងកើនឡើងដល់ ១០ លាននាក់ ហើយនឹងត្រូវបានពង្រីកដល់អ្នកដំណើរ ២០ លាននាក់នៅឆ្នាំ ២០៥០ បន្ទាប់ពីគម្រោងនេះត្រូវបានដាក់ដំណើរការ វានឹងក្លាយជាអាកាសយានដ្ឋានដ៏សំខាន់តភ្ជាប់ពីប្រទេសកម្ពុជាទៅ ពិភពលោក។
ក្រៅពីនេះតំបន់សេដ្ឋកិច្ចពិសេសរបស់អាកាសយានដ្ឋាននឹងត្រូវសាងសង់នៅជិតអាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិថ្មីខេត្តសៀមរាបដែលមានផ្ទៃដី ១,០០០ ហិកតា។ នៅពេលនោះភាពប្រកួតប្រជែងជាទូទៅរបស់ខេត្តសៀមរាបនឹងត្រូវបានធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងយ៉ាងខ្លាំង ហើយរង្វង់សេដ្ឋកិច្ចអាកាសយានដ្ឋានថ្មីនឹងទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ច្រើនបំផុត។
បច្ចុប្បន្ននេះ មិនមានការអភិវឌ្ឍថ្មីក្នុងទ្រង់ទ្រាយធំនៅខេត្តសៀមរាបទេ ប៉ុន្តែសេដ្ឋកិច្ចទេសចរណ៍បានជំរុញការអភិវឌ្ឍ ទីផ្សារជួលក្នុងស្រុកនិងទីផ្សារដីធ្លី។ បន្ទាប់ពីការបង្កើតរង្វង់សេដ្ឋកិច្ចអាកាសយានដ្ឋានថ្មី ឧស្សាហកម្មកាន់តែច្រើននឹងមានហើយគុណតម្លៃរបស់ដីធ្លីនឹងជិតមកដល់។
ក្រៅពីខេត្ដសៀមរាប ប្រទេសកម្ពុជាបានសាងសង់ព្រលានយន្តហោះថ្មីនៅតាមខេត្តសំខាន់ៗជាច្រើនក្នុងប៉ុន្មានឆ្នាំថ្មីៗនេះ ដើម្បីឆ្លើយតបនឹងការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចក្នុងស្រុកនិងសម្រេចបាននូវប្លង់សេដ្ឋកិច្ចជាតិ។ អាកាសយានដ្ឋានថ្មីនៅភ្នំពេញ និងខេត្តកោះកុងក៏កំពុងទាក់ទាញភ្នែកផងដែរ។
អាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិថ្មីរបស់រាជធានីភ្នំពេញ លាតសន្ធឹងលើខេត្តកណ្តាល និងតាកែវនិងមានផ្ទៃដីចំនួន ២,៦០០ ហិកតា។ វាជាអាកាសយានដ្ឋានលំដាប់ថ្នាក់ 4F និងជាប្រភេទអាកាសយានដ្ឋានទំនើបបំផុត។ វាអាចហោះឡើងនិងចុះចតយន្តហោះធុនធំជាច្រើនប្រភេទរួមមាន Airbus A380 និង Boeing 747-800 និងយន្តហោះដឹកអ្នកដំណើរធុនយក្សផ្សេងទៀត។ ការសាងសង់ព្រលានយន្តហោះថ្មីនៅរាជធានីភ្នំពេញ ដែលចំណាយថវិកាអស់ ១.៥ ពាន់លានដុល្លារហើយរំពឹងថានឹងបញ្ចប់នៅឆ្នាំ ២០២៣។ បន្ទាប់ពីបញ្ចប់ព្រលានយន្តហោះថ្មីនេះវានឹងអាចប្រៀបធៀបទៅនឹងអាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរីនិងថៃ។
រាជធានីភ្នំពេញគឺជារាជធានីនៃប្រទេសកម្ពុជា ដែលជាមជ្ឈមណ្ឌលនយោបាយជំនួញនិងវប្បធម៌។ អាកាសយានដ្ឋានមិនត្រឹមតែបំពេញមុខងារដឹកជញ្ជូនប៉ុណ្ណោះទេតែថែមទាំងបង្ហាញពីរូបភាពនៃរាជធានីនៃប្រទេសកម្ពុជាផងដែរ។ ចាប់តាំងពីការរៀបចំផែនការនិងសាងសង់ព្រលានយន្តហោះអន្តរជាតិថ្មីនៅរាជធានីភ្នំពេញ ការអភិវឌ្ឍរង្វង់សេដ្ឋកិច្ចអាកាសយានដ្ឋាន មានការរីកចម្រើនយ៉ាងឆាប់រហ័ស ជាពិសេសនៅតំបន់ក្រុងតាខ្មៅ និងស្រុកកណ្តាលស្ទឹងស្ថិតនៅជិតព្រលានយន្តហោះ។ ការវិនិយោគដីធ្លីនិងអចលនទ្រព្យគឺពេញនិយម ហើយវាជាតំបន់ដំបូងបង្អស់ដែលទទួលបានភាគលាភអភិវឌ្ឍន៍នៃអាកាសយានដ្ឋានថ្មី។ បន្ទាប់ពីអាកាសយានដ្ឋានត្រូវបានដាក់ឱ្យដំណើរការសមត្ថភាពរបស់ស្រុកពាណិជ្ជកម្ម ក្នុងការទាក់ទាញដើមទុនមិនអាចត្រូវបានគេប៉ាន់ស្មានបានឡើយ។
អាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិតារាសាគរ ស្ថិតនៅក្នុងខេត្តកោះកុងដែលជាអាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិទី ៤ នៅប្រទេសកម្ពុជា។
ខេត្តកោះកុងស្ថិតនៅជិតសមុទ្រ ហើយមានសក្តានុពលអភិវឌ្ឍន៍យ៉ាងខ្លាំង។ អាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិតារាសាគរ ដែលកំពុងសាងសង់គ្រោងនឹងបញ្ចប់ក្នុងរយៈពេល ៣ ឆ្នាំ។ អាកាសយានដ្ឋាននេះមានទីតាំងស្ថិតនៅក្បែររមណីយដ្ឋានតារាសាគរ ហើយអាចហោះឡើងនិងចុះចតយន្តហោះដឹកអ្នកដំណើរដែលមានចម្ងាយឆ្ងាយបានដូចជាយន្ដហោះប៊ូអ៊ីង ៧៧៧ និងអ៊ែរប៊ូស A៣៤០ ។ បន្ទាប់ពីការបញ្ចប់ព្រលានយន្តហោះវានឹងក្លាយជាអាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិលំដាប់ 4E លំដាប់ទីមួយរបស់ប្រទេសកម្ពុជា ហើយផ្លូវទាំងនោះរួមមានអាស៊ីអាគ្នេយ៍អាស៊ីខាងត្បូង ប៉េកាំង សៀងហៃ ក្វាងចូវ ឆឹងទូ និងទីក្រុងធំ ៗ ដទៃទៀត។
អាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិតារាសាគរ ភាគច្រើនបម្រើដល់ភ្ញៀវទេសចរពិភពលោក នៅក្នុងរមណីយដ្ឋានទេសចរណ៍សមុទ្រ តារាសាគរ ហើយចែកចាយទៅភ្នំពេញ ក្រុងព្រះសីហនុ សៀមរាប និងឆ្លើយតបទៅនឹងតម្រូវការភ្ញៀវទេសចរអន្តរជាតិ ដែលកំពុងកើនឡើងយ៉ាងឆាប់រហ័ស។ គេរាយការណ៍ថា អាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិតារាសាគរត្រូវបានដាក់បញ្ចូលនៅក្នុងគម្រោងខ្សែក្រវាត់និងផ្លូវរបស់ប្រទេសចិន។ បន្ទាប់ពីអាកាសយានដ្ឋានត្រូវបានបញ្ចប់ វានឹងជួយលើកកម្ពស់សមត្ថភាពរបស់ប្រទេសកម្ពុជា ក្នុងការហោះហើរដោយផ្ទាល់ទៅកាន់គ្រប់តំបន់នៃពិភពលោក ហើយបន្ទាប់មកពន្លឿនការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ច ពាណិជ្ជកម្ម ទេសចរណ៍និងឧស្សាហកម្មដទៃទៀតរបស់ប្រទេសកម្ពុជា។
បច្ចុប្បន្នខេត្តកោះកុង មានគម្រោងតិចតួច ហើយតម្លៃដីគឺសមរម្យ។ ទាំងនេះគឺជំរើសខ្លះៗសម្រាប់វិនិយោគិន។
0
()
Application has been successfully submitted
we will contact you soon, please pay attention
ទូរស័ព្ទ:+855 66300666
+855 (0) 23222206 (CN/EN/KH)
+86 023 67480241 (CN)
+855 (0) 66400666 (CN/EN/KH)