តំបន់ពាណិជ្ជកម្មនៅរាជធានីភ្នំពេញ| ស្វែងយល់អំពីតំបន់ពាណិជ្ជកម្មដ៏មានឥទ្ធិពលទាំង ១០ (ភាគទី ១)
កាលពីអត្ថបទមុន យើងបានសិក្សាអំពីតំបន់ពាណិជ្ជកម្មទាំងបីដែលល្បីល្បាញបំផុតក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ។ ថ្ងៃនេះ Compass នឹងបន្តរុករកតំបន់ពាណិជ្ជកម្មចំនួនប្រាំពីរដែលនៅសល់ ↓↓↓
✨តំបន់ពាណិជ្ជកម្ម ភ្នំពេញស៊ីធីសេនធ័រ (PPCC)✨
គម្រោងធំៗនៅក្នុងតំបន់៖ ផ្សារទំនើប អេដេន ហ្គាដិន ផ្សារទំនើប ខាលែនឌែលម៉ល ផ្សារទំនើប វីយូផាក គម្រោង One Park
ទិដ្ឋភាពទូទៅ
PPCC ត្រូវបានគេស្គាល់ផងដែរថាជា “តំបន់បឹងកក់”។ មានទីតាំងនៅខណ្ឌដូនពេញ រាជធានីភ្នំពេញ។ ត្រូវបានបង្កើតឡើងនៅឆ្នាំ ២០០៧ ដោយផ្អែកលើទីក្រុងរណបបឹងកក់ ហើយដាក់ឈ្មោះថា ភ្នំពេញ ស៊ីធីសេនធ័រ (PPCC)។ ទីក្រុងរណបនេះគ្របដណ្តប់លើផ្ទៃដីសរុបចំនួន ១១៤ ហិកតា រួមទាំងផ្ទះវីឡាលំដាប់ខ្ពស់ អគារពាណិជ្ជកម្ម និងលំនៅឋាន សណ្ឋាគារលំដាប់ខ្ពស់ អគារការិយាល័យ។ល។ លើសពីនេះ ក៏មានសាលារៀនអន្តរជាតិ ផ្សារទំនើប សួនច្បារ និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធផ្សេងទៀតនៅជុំវិញតំបន់នោះ។
ទីតាំងនៅចន្លោះមហាវិថីព្រះមុនីវង្ស និងមហាវិថីសហព័ន្ធរុស្សី ព័ទ្ធជុំវិញដោយនាយកដ្ឋានរបស់រដ្ឋាភិបាល និងទីស្នាក់ការហិរញ្ញវត្ថុដូចជា អគារវឌ្ឍនៈ កាពីតាល និងអគារកាណាឌីយ៉ា។ ជាមួយគ្នានេះ ទីក្រុងរណបគឺជាកន្លែងសម្រាប់មជ្ឈមណ្ឌលលក់ទំនិញធំៗចំនួនបីគឺ ផ្សារទំនើប អេដេន ហ្គាដិន ផ្សារទំនើបខាលែនឌែលម៉ល និងផ្សារទំនើប វីយូផាក ព្រមទាំងក្លឹបវាយកូនហ្គោល មជ្ឈមណ្ឌលកីឡាជាដើម បានក្លាយជាតំបន់ពាណិជ្ជកម្ម ការលំហែ និងលំនៅឋានតែមួយគត់នៅកណ្តាលទីក្រុង។
ផ្សារទំនើប អេដេន ហ្គាដិន ដែលបានបើកដំណើរការក្នុងឆ្នាំ ២០១៨ គឺជាតំបន់លក់រាយក្រៅ ២៤ ម៉ោងដំបូងរបស់រាជធានីភ្នំពេញ និងជាតំណាងនៃពាណិជ្ជកម្មបើកចំហរបស់រាជធានីភ្នំពេញ។ មានភោជនីយដ្ឋានជាច្រើន រោងកុនដែលមានការចាក់បញ្ចាំងភាពកុនជាញឹកញាប់ បារទាំងក្នុង និងក្រៅ ក្លឹបកីឡា… ហើយក៏មានផ្សារទំនើប ជីបម៉ុង ហាងលក់សំលៀកបំពាក់ និងសួនកុមារ ដែលជាកន្លែងដ៏ល្អសម្រាប់លោកអ្នកទទួលទានអាហារពេលថ្ងៃត្រង់ និងសម្រាប់កម្សាន្តជាលក្ខណៈគ្រួសារ។
ផ្សារទំនើប ខាលែនឌែលម៉ល និងផ្សារទំនើប វីយូផាក គឺស្រដៀងទៅនឹងផ្សារទំនើប អេដេន ហ្គាដិន។ មជ្ឈមណ្ឌលពាណិជ្ជកម្មធំៗទាំងបីនេះ រួមគ្នាបង្កើតជា “តំបន់ពាណិជ្ជកម្ម ភ្នំពេញស៊ីធីសេនធ័រ”។ លើសពីនេះគម្រោង “One Park” ដែលជាសហគមន៍សួនច្បារដំបូងគេនៅរាជធានីភ្នំពេញនៅក្នុងខណ្ឌ ក៏បានបង្កើតកន្លែងពាណិជ្ជកម្មទំហំ ១១ ០០០ ម៉ែត្រការ៉េ ដែលស្របតាមមជ្ឈមណ្ឌលផ្សារទំនើបខាងលើ ខណៈដែលឧបករណ៍លេងកម្សាន្តរបស់កុមារ កំពុងត្រូវបានដំឡើងនៅក្នុងចន្លោះតំបន់ខាងលើ។
ដោយសារគម្រោងកាន់តែច្រើនកំពុងត្រូវបានអភិវឌ្ឍនៅក្នុងតំបន់ ឥទ្ធិពលរបស់តំបន់ពាណិជ្ជកម្ម PPCC នឹងឈានដល់កម្រិតខ្ពស់ជាងនេះ។
✨តំបន់ពាណិជ្ជកម្ម ខណ្ឌទួលគោក✨
គម្រោងធំៗនៅក្នុងតំបន់៖ ផ្សារទំនើបធីខេអ៊ែវ៉ឹន្យូ ផ្សារទំនើបសម័យសឃ្វែរ ផ្សារទំនើបហ្វាន់ម៉ល ។ល។
ទិដ្ឋភាពទូទៅ
ខណ្ឌទួលគោក គឺជាតំបន់ដែលសម្បូរធនធានដ៏ល្បីមួយក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ ដែលចំនួនក្រុមគ្រួសារមានធនធានច្រើនប្រមូលផ្តុំគ្នានៅទីនោះ។ បរិយាកាសរស់នៅទីនេះផ្ដោតលើគុណភាព ភាពស្ងប់ស្ងាត់ និងការរស់នៅ។ តំបន់ក៏មានធនធានអប់រំដែលមានគុណភាពខ្ពស់ដូចជា សាកលវិទ្យាល័យភូមិន្ទភ្នំពេញ វិទ្យាស្ថានបច្ចេកវិទ្យាកម្ពុជា និងមជ្ឈមណ្ឌលវេជ្ជសាស្ត្រដូចជា មន្ទីរពេទ្យកុមារជាតិ មន្ទីរពេទ្យមិត្តភាពកម្ពុជា-ចិន ព្រះកុសុមៈ...។
តំបន់ពាណិជ្ជកម្មក្នុងខណ្ឌទួលគោកគឺផ្តោតជាសំខាន់ពីផ្សារទំនើបធីខេអ៊ែវ៉ឹន្យូ (TK Avenue) ហើយរាលដាលដល់តំបន់ជុំវិញ។ ជាមួយនឹងការបើកដំណើរការពីផ្សារទំនើប សម័យសឃ្វែរ និងផ្សារទំនើបហ្វាន់ម៉ល ភាពខ្លាំងរបស់តំបន់ពាណិជ្ជកម្មត្រូវបានធ្វើឱ្យប្រសើរឡើង ប៉ុន្តែជាទូទៅ តំបន់ខាងលើនៅតែផ្តោតលើការបំពេញតម្រូវការរស់នៅរបស់អ្នកក្នុងតំបន់ ដែលបច្ចុប្បន្នមិនទាន់មានផ្សារទំនើបធំៗ។ យ៉ាងណាក៏ដោយតំបន់ពាណិជ្ជកម្មនៅជិតខណ្ឌសែនសុខអាចបំពេញបន្ថែមគ្នាបានយ៉ាងល្អ។ ទន្ទឹមនឹងនេះ មានភោជនីយដ្ឋាន និងហាងទំនិញកាន់តែច្រើនឡើងនៅក្នុងស្រុក ដែលបង្កើតបរិយាកាសពាណិជ្ជកម្មកាន់តែខ្លាំង។
ផ្សារទំនើបធីខេអ៊ែវ៉ឹន្យូ (TK Avenue Mall) ដែលជាមជ្ឈមណ្ឌលលក់ទំនិញដែលមានទីតាំងនៅកែងផ្លូវលេខ៣១៥ និងផ្លូវ៥១៦ ក្នុងខណ្ឌទួលគោក។ ហាងដែលមានម៉ាកយីហោល្បីៗទាំងក្នុងស្រុក និងមកពីអន្តរជាតិ ផ្សារ ហាងលក់រាយ ភោជនីយដ្ឋាន ហាងលក់គ្រឿងទេស និងរោងកុន ជាមួយនឹងបរិយាកាសដ៏ស្រស់ស្អាត និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធយ៉ាងពេញលេញ។
ផ្សារទំនើបសម័យសឃ្វែរ (Samai Square) បើកដំណើរការនៅឆ្នាំ ២០២០ ជាផ្សារទំនើបលក់អាហារលំដាប់ថ្នាក់ខ្ពស់ក្នុងខណ្ឌទួលគោក។ មានជម្រើសអាហារច្រើនជាងដប់ រួមទាំងអាហារ និងប្រេនល្បីៗមកពីជុំវិញពិភពលោក ព្រមទាំងបារ និងម្ហូបខ្មែរក្នុងស្រុក និងរោងកុន។
ផ្សារទំនើបហ្វាន់ម៉ល (Fun Mall) បានបើកដំណើរការនៅឆ្នាំ ២០២២ ជាមួយនឹងរចនាប័ទ្មបែបចិន ជាពិសេសរចនាប័ទ្មបែបហុងកុង។ ជាផ្សារទំនើបដ៏ទូលំទូលាយដែលរួមបញ្ចូលទាំងភោជនីយដ្ឋាន កន្លែងលក់រាយ កន្លែងលក់ខោអាវ និងផ្សារទំនើប ដែលបានក្លាយជាកន្លែងដើរលេងដ៏ល្បីមួយក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ។
លើសពីនេះ ក៏មានផ្សារបែបក្នុងស្រុកមួយដែរ គឺផ្សារទួលគោក ដែលអាចរកទិញបន្លែ ផ្លែឈើ កសិផលស្រស់ៗ របស់របរប្រើប្រាស់ប្រចាំថ្ងៃ និងសំលៀកបំពាក់បាន។ ទីផ្សារក៏ជាមជ្ឈមណ្ឌលលក់ទំនិញបោះដុំរបស់ចិនផងដែរ។
✨តំបន់ពាណិជ្ជកម្មវត្តភ្នំ✨
គម្រោងធំៗនៅក្នុងសង្កាត់៖ អគារវឌ្ឍនៈ កាពីតាល អគារពាណិជ្ជកម្ម Exchange Square ផ្សាររាត្រីភ្នំពេញ ផ្សារធំថ្មី ផ្សារទំនើបសូរិយា ផ្សារទំនើប EDC Juta (កំពុងសាងសង់) មជ្ឈមណ្ឌលពាណិជ្ជកម្ម Yuetai Phnom Penh Harbour (កំពុងស្ថិតក្រោមការរៀបចំផែនការ) ។ល។
ទិដ្ឋភាពទូទៅ
ដូនពេញ គឺជាខណ្ឌសំខាន់និងជាតំបន់ពាណិជ្ជកម្មដ៏សំខាន់បំផុតនៅកណ្តាលទីក្រុងភ្នំពេញ។ តំបន់ទេសចរណ៍ និងកន្លែងល្បីៗជាច្រើនមានទីតាំងនៅតំបន់នេះ ដូចជាព្រះបរមរាជវាំង ផ្សារធំថ្មី សារមន្ទីជាតិ និងវត្តភ្នំដូនពេញ... ជាមួយគ្នានេះដែរ ខណ្ឌនេះក៏មានតម្លៃដីថ្លៃជាងគេផងដែរ។
តំបន់ពាណិជ្ជកម្មវត្តភ្នំ គឺផ្តោតសំខាន់ពីប្រាសាទវត្តភ្នំ ហើយរាលដាលដល់តំបន់ជុំវិញ។ ជាតំបន់ពាណិជ្ជកម្មពិសេសក្នុងរាជធានីភ្នំពេញដែលរួមបញ្ចូលគ្នានូវផ្សារទំនើបជាមួយនឹងផ្សារក្នុងស្រុក។
ផ្សារទំនើបៗទាន់សម័យរួមមាន អគារវឌ្ឍនៈ កាពីតាល សម្រាប់ផ្សារក្នុងស្រុក មានផ្សារធំថ្មី និងផ្សាររាត្រីភ្នំពេញ ព្រមទាំងគម្រោងពាណិជ្ជកម្មមួយចំនួនដែលកំពុងសាងសង់ ឬបានគ្រោងទុករួចជាស្រេច។ ខណ្ឌពាណិជ្ជកម្មនេះ ស្ថិតនៅជាប់ផ្លូវធំ មហាវិថីព្រះនរោត្តម ដែលមានឥទ្ធិពល និងបរិយាកាសអាជីវកម្ម។
ផ្សារទំនើបនៅក្នុងអគារវឌ្ឍនៈ កាពីតាល បានជម្រើសហាងម៉ាកល្បីៗលំដាប់ខ្ពស់ និងផ្តាច់មុខជាច្រើន ព្រមទាំងហាងអាហារនិងភេសជ្ជៈមួយចំនួនទៀត។
អគារវឌ្ឍនៈ កាពីតាល មានកម្ពស់សរុប ១៨៧.៣ ម៉ែត្រ (កម្ពស់ ៣៩ ជាន់) ដែលរួមមានផ្សារទំនើបយ៉ាងប្រណីត ការិយាល័យ សណ្ឋាគារលំដាប់ផ្កាយប្រាំ រ៉ូសវូដ ភ្នំពេញ (Rosewood Phnom Penh), និងស្កាយបារខ្ពស់បំផុតបែបប្រណីតបំផុតនៅក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ។ ហាងលក់រាយរបស់អគារមានទីតាំងនៅជាន់ទីមួយ។ អ្នកអាចស្វែងរកហាងល្បីៗមួយចំនួនរួមមាន Burberry, Canali, Hugo Boss, Jimmy Choo ក៏ដូចជាគ្រឿងសម្អាង និងសំលៀកបំពាក់ផ្សេងទៀត។
Exchange Square គឺជាផ្សារទំនើបពាណិជ្ជកម្ម និងកន្លែងលក់រាយចម្រុះដែលបានបើកនៅឆ្នាំ ២០១៧ ។ ជាកន្លែងដើរទិញឥវ៉ាន់ និងលម្ហែកាយកម្រិតមធ្យម។ ផ្សារទំនើបនេះមានភោជនីយដ្ឋាន និងហាងភេសជ្ជៈ ហាងលក់គ្រឿងទេស រោងកុន ដែលមានម៉ាកយីហោអន្តរជាតិល្បីៗមួយចំនួន។
ផ្សារទំនើបសូរិយាបានបើកនៅឆ្នាំ២០០៣ ជាផ្សារទំនើបដំបូងគេក្នុងរាជធានីភ្នំពេញដែលមានជណ្តើរយន្ត។ ផ្សារទំនើបនេះមានហាងអាហារនិងភេសជ្ជៈ ហាងលក់រាយ ហាងលក់គ្រឿងទេស រោងកុន និងកន្លែងហាត់ប្រាណនៅលើដំបូល។
ផ្សារធំថ្មី ត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាផ្សារថ្មី គឺជាផ្សារមួយក្នុងចំណោមផ្សារចាស់បំផុតក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ។ អគារពណ៌លឿងដែលបានបញ្ចប់សាងសង់នៅឆ្នាំ ១៩៣៧ មានអាគារកណ្តាលកម្ពស់ ២៦ ម៉ែត្រ ដែលមានដៃចំនួន ៤ លាតសន្ធឹងដល់សាលធំ។ រចនាដោយស្ថាបត្យករទីក្រុង Jean Desbois និងសាងសង់តាមរចនាបថ Art Deco ផ្សារធំជាងគេនៅអាស៊ី នៅពេលដែលត្រូវបានសាងសង់ក្នុងឆ្នាំ ១៩៣៧ ក្នុងសម័យអាណានិគមបារាំង។ មានតូបរាប់រយតូបនៅខាងក្នុងផ្សារ ដែលលក់ទំនិញជាច្រើនមុខ រួមមានសម្លៀកបំពាក់ ស្បែកជើង កាបូប គ្រឿងអលង្ការ នាឡិកា របស់របរប្រើប្រាស់ក្នុងផ្ទះ គ្រឿងទេស ផ្លែឈើស្រស់ និងបន្លែ។ ក៏ជាកន្លែងដ៏សម្បូរបែបសម្រាប់ភ្ញៀវទេសចរបរទេសក្នុងការទិញវត្ថុអនុស្សាវរីយ៍ផងដែរ។
ក្រៅពីគម្រោងពាណិជ្ជកម្មសំខាន់ៗខាងលើ តំបន់ពាណិជ្ជកម្មក៏មានផ្សារទំនើប EDC Juta (កំពុងសាងសង់) និងមជ្ឈមណ្ឌលពាណិជ្ជកម្ម Yuetai Phnom Penh Harbour (កំពុងរៀបចំផែនការ) ដែលនឹងកាន់តែមានភាពរីកចម្រើននាពេលអនាគត។
✨តំបន់ពាណិជ្ជកម្ម ខណ្ឌ៧មករា✨
គម្រោងធំៗក្នុងខណ្ឌ៖ ផ្សារទំនើប អូឡាំព្យាម៉ល ផ្សារទំនើបជីបម៉ុង បាក់ទូកសេនធឺរ ផ្សារទំនើបស៊ីធីម៉ល ផ្សារអូរឬស្សី ផ្សារអូឡាំពិក។ល។
ទិដ្ឋភាពទូទៅ
ខណ្ឌ៧មករា ជាខណ្ឌតូចជាងគេក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ។ ក៏ជាខណ្ឌរដ្ឋបាល និងជាសង្កាត់ពាណិជ្ជកម្មចំណាស់មួយក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ ដែលមានជនជាតិចិនជាច្រើនរស់នៅ។
បើនិយាយពីពាណិជ្ជកម្ម ខណ្ឌ៧មករា ពឹងផ្អែកលើផ្សារលក់ដុំធំជាងគេរបស់កម្ពុជា គឺផ្សារអូរឫស្សី។ អ្នកស្រុកអាចទិញទំនិញប្រចាំថ្ងៃនៅផ្សារអូរឬស្សី និងផ្សារតូចៗផ្សេងទៀត។
ផ្សារទំនើប អូឡាំព្យា ម៉ល ដែលជាផ្សារទំនើបខ្នាតធំបែបទំនើបដំបូងគេក្នុងខណ្ឌ៧មករា គឺជាកន្លែងសម្រាប់លម្ហែកាយ និងការកម្សាន្តសម្រាប់អ្នករស់នៅជុំវិញ។ ថ្វីត្បិតតែបច្ចុប្បន្នមិនមានហាងដែលមានម៉ាកយីហោល្បីៗច្រើនក៏ដោយ ក៏អាចបំពេញតម្រូវការអ្នកប្រើប្រាស់សំខាន់ៗបាន។ ទន្ទឹមនឹងនេះ ផ្សារទំនើបក៏កំពុងបង្កើតផ្សាររាត្រីផ្ទាល់ខ្លួនផងដែរ ដើម្បីពង្រឹងទម្រង់អាជីវកម្ម។
ក៏មាន “ផ្សារទំនើប ស៊ីធីម៉ល” នៅមិនឆ្ងាយប៉ុន្មាន ហើយ “ជីបម៉ុង បាក់ទូកសេនធឺរ” នៅទល់មុខ ដែលផ្តល់នូវសេវាកម្មលក់រាយ ហាងលក់ទំនិញ និងហាងម្ហូបអាហារផ្សេងៗផងដែរ។ ជារួម គឺអាចបំពេញតម្រូវការប្រើប្រាស់ប្រចាំថ្ងៃ ការលម្ហែ និងការកម្សាន្តរបស់អ្នករស់នៅក្នុងតំបន់។
✨តំបន់ពាណិជ្ជកម្ម កោះនរា ខណ្ឌច្បារអំពៅ✨
គម្រោងសំខាន់ៗក្នុងតំបន់៖ ផ្សារទំនើប The Park Community Mall កោះនរាផាកវ៉េ ផ្សាររាត្រី រីវើវ៉ក។ល។
ទិដ្ឋភាពទូទៅ
ខណ្ឌច្បារអំពៅ មានទីតាំងភូមិសាស្រ្តល្អប្រណីត និងបរិស្ថានធម្មជាតិល្អ ដែលបានទាក់ទាញការវិនិយោគជាច្រើន ហើយភាគច្រើនជាសហគមន៍បុរី ផ្ទះល្វែងនិងផ្ទះវីឡា។ គម្រោងតំណាងច្រើនជាងគេគឺ គម្រោងបុរី ប៉េង ហួត ដែលគម្រោងនេះមានផ្ទៃដីប្រហែល ២០០ ហិកតា ជាគម្រោងលំនៅឋានដ៏ធំបំផុតនៅក្នុងតំបន់។ ដូច្នេះហើយ បុគ្គលដែលមានធនធានធូរធារជាច្រើនបានមកប្រមូលផ្តុំនៅទីនេះ។ “ទីក្រុងរណបកោះនរា” គឺជាគម្រោងអភិវឌ្ឍដ៏សំខាន់មួយនៅក្នុងខណ្ឌច្បារអំពៅ។ ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ និងធនធានផ្សេងៗរបស់ទីក្រុងគឺជាចំណុចកំពូល ហើយក៏ជាតំបន់វិនិយោគដ៏ពេញនិយមផងដែរ។
បើនិយាយពីពាណិជ្ជកម្មវិញមាន Park Community Mall នៅច្បារអំពៅ ដោយបើកដំណើរការនៅក្នុងឆ្នាំ ២០១៨ ដោយផ្តល់ជូននូវទីធ្លាខាងក្រៅ និងជម្រើសលើការទទួលទានអាហារ និងកន្លែងលក់រាយជាច្រើន។ ផ្សារទំនើបនេះមានទំហំជួលជាង៤ ៥០០ម៉ែត្រការ៉េ និងមានចំណតរថយន្តគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អតិថិជន។
ទន្ទឹមនឹងនោះ ជាមួយនឹងការអភិវឌ្ឍទីក្រុងរណបកោះនរា “កោះនរាផាកវ៉េ” ក៏ត្រូវបានបើកដំណើរការផងដែរ ដែលមានប្រវែងសរុប ៤ គីឡូម៉ែត្រ និងគ្របដណ្តប់លើហាងលក់រាយជាង ២០ កន្លែងដែលមានទំហំផ្សេងៗគ្នា។ ជាងនេះទៅទៀតថ្មីៗនេះ “ផ្សាររាត្រីរីវើវ៉ក” បានផ្លាស់ប្តូរទៅសួនកម្សាន្ត ភីអេច យូរ៉ូផាក (PH EuroPark) ដែលជាសួនកម្សាន្តបែបអឺរ៉ុប ក្នុងបុរីប៉េងហួត។ លើសពីនេះ ស្ពានតភ្ជាប់ទីក្រុងរណបកោះពេជ្រ និងទីក្រុងរណបកោះនរា ត្រូវបានបើកឱ្យធ្វើចរាចរ ដែលបង្កភាពងាយស្រួលក្នុងការតភ្ជាប់តំបន់ពាណិជ្ជកម្មខណ្ឌច្បារអំពៅ ទៅកាន់តំបន់ពាណិជ្ជកម្មបឹងកេងកង១-កោះពេជ្រ។
✨តំបន់ពាណិជ្ជកម្ម ខណ្ឌជ្រោយចង្វារ✨
គម្រោងធំៗនៅក្នុងតំបន់៖ Sakura Avenue វិមានអាហារ (Food Palace) ផ្សារទំនើប BIG C (ស្ថិតក្នុងការរៀបចំផែនការ) ។ល។
ទិដ្ឋភាពទូទៅ
ខណ្ឌជ្រោយចង្វារ គឺជាតំបន់ដែលកំពុងរីកចម្រើន និងជាតំបន់កំពុងអភិវឌ្ឍដ៏សំខាន់នៅក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ ហើយហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធសំខាន់ៗកំពុងត្រូវបានពន្លឿន។ ក្នុងចំណោមនោះ “ទីក្រុងរណបជ្រោយចង្វារ” ត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយក្រុមហ៊ុនសាជីវកម្មវិនិយោគក្រៅប្រទេសកម្ពុជា (OCIC) ដែលគ្របដណ្តប់លើរោងចក្រថាមពល ផ្សារទំនើប មជ្ឈមណ្ឌលតាំងពិពណ៌ ក៏ដូចជាកន្លែងកីឡាផ្សេងៗ អគាររដ្ឋាភិបាល សាលារៀន ក្លឹបកម្សាន្ត និងកន្លែងជាច្រើនទៀត។ លើសពីនេះ លំនៅឋានមួយចំនួនក្នុងសហគមន៍បុរី និងខុនដូ ត្រូវបានប្រគល់ជូនអតិថិជន។ នៅជិតតំបន់ចាស់នៃខណ្ឌជ្រោយចង្វារ និងមានមូលដ្ឋានពាណិជ្ជកម្មយ៉ាងជាក់លាក់។
ទាក់ទងនឹងពាណិជ្ជកម្ម ថ្វីត្បិតតែវិមានអាហារ និង Sakura Avenue ត្រូវបានបើកដំណើរការក៏ដោយ ក៏នៅតែត្រូវការមគ្គុទេសក៍ ដើម្បីទាក់ទាញប្រជាប្រិយភាពបន្ថែមទៀត។ ជាមួយគ្នានេះ ក្រុមហ៊ុន OCIC និងប្រតិបត្តិករផ្សារទំនើបរបស់ប្រទេសថៃ BIG C Group បានបញ្ជាក់អំពីកិច្ចសហប្រតិបត្តិការរបស់ពួកគេ ហើយនឹងបង្កើតផ្សារទំនើបដ៏ធំមួយដែលគ្របដណ្តប់លើផ្ទៃដីទំហំ ២.៧ ហិកតា នៅក្រុងរណបជ្រោយចង្វា ដែលនឹងបន្ថែមភាពល្បីល្បាញដល់តំបន់ពាណិជ្ជកម្មមួយនេះ។
✨តំបន់ពាណិជ្ជកម្ម លី យ៉ុងផាត់✨
គម្រោងធំៗក្នុងសង្កាត់៖ ផ្សារបោះដុំ ម៉ាក្រូ ៣ សហគមន៍បុរី ផ្ទះអាជីវកម្ម តាមបណ្តោយផ្លូវជាតិលេខ ៦អា សួនពាណិជ្ជកម្មណាឌី (កំពុងស្ថិតក្នុងការរៀបចំផែនការ)។ល។
ទិដ្ឋភាពទូទៅ
ទីក្រុងរណប លីយ៉ុងផាត់ ក៏ជាគម្រោងអភិវឌ្ឍដ៏សំខាន់មួយនៅក្នុងខណ្ឌជ្រោយចង្វារ។ ការវិនិយោគនៅក្នុងទីក្រុងរណបមានតម្លៃប្រមាណ ១.៥ ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក ដែលរួមមានអគារពាណិជ្ជកម្ម ទីលានវាយកូនហ្គោល សួនទឹក ពហុកីឡដ្ឋានជាតិ សណ្ឋាគារផ្កាយប្រាំ។ល។ គម្រោងទីក្រុងមិត្តភាពកម្ពុជា «ឆាយណាថោន» ដែលមានផ្ទៃដី ៥៥០ ហិកតា ក៏ស្ថិតនៅទីក្រុងរណបដែរ។ កន្លែងសម្រាកលម្ហែកាយ និងកន្លែងកម្សាន្តសំខាន់ៗត្រូវបានសាងសង់ ហើយតំបន់លំនៅឋានត្រូវបានអភិវឌ្ឍទៅជាតំបន់ផ្ទះវីឡាមានគុណភាពខ្ពស់។
បើនិយាយពីពាណិជ្ជកម្ម ផ្សារទំនើបបោះដុំ ម៉ាក្រូ ជ្រោយចង្វារ (ម៉ាក្រូ ៣) បានបើកដំណើរការនៅចុងឆ្នាំ ២០២២ ដែលបានបំពេញចន្លោះខ្វះខាតក្នុងគម្រោងពាណិជ្ជកម្មខ្នាតធំនៅក្នុងតំបន់។ ពេលមុន ការប្រើប្រាស់ប្រចាំថ្ងៃនៅតំបន់នេះជាចម្បងនៅតាមហាងផ្សេងៗដែលបើកក្នុងហាងលក់ទំនិញតាមបណ្តោយផ្លូវជាតិលេខ៦អា។ ជាឧទាហរណ៍ គម្រោងរបស់ក្រុមហ៊ុនអភិវឌ្ឍល្បីៗដូចជា ប៉េងហួត អ័រគីដេ ជីបម៉ុង និង វើលដ៍ប្រ៊ីដ គ្រុប ជាមួយនឹងកន្លែងរស់នៅពេញលេញទៅដោយហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធល្អៗ។ ផ្សារទំនើប ភោជនីយដ្ឋាន និងហាងកាហ្វេបានប្រមូលផ្តុំគ្នាបង្កើតអាជីវកម្មបែបសហគមន៍ខ្នាតតូច។ ទន្ទឹមនឹងនេះ បើតាមផែនការមេរបស់គម្រោងបុរីធំៗនៅតំបន់នោះ ស្ទើរតែទាំងអស់សុទ្ធសឹងតែមានអាជីវកម្មបែបសហគមន៍។ ជាមួយនឹងការអភិវឌ្ឍជាបន្តបន្ទាប់ក្នុងតំបន់នេះ ក៏នឹងក្លាយជាតំបន់ពាណិជ្ជកម្មដ៏មានឥទ្ធិពលថ្មីមួយ។
ក្រៅពីតំបន់ពាណិជ្ជកម្មធំៗទាំង១០ខាងលើ មានគម្រោងបុរីជាច្រើននៅក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ។ ការប្រមូលផ្តុំរបស់គម្រោងលំនៅឋាន និងខុនដូក៏បាននាំមកនូវអាជីវកម្មបែបសហគមន៍ ឬតំបន់ពាណិជ្ជកម្មនៅជាន់ផ្ទាល់ដីកាន់តែច្រើនផងដែរ ដែលគម្រោងខ្លះក៏ពេញលេញហើយ។
ឧទាហរណ៍ សង្កាត់ទន្លេបាសាក់ ដែលស្ថិតនៅភាគខាងត្បូងនៃមហាវិថីព្រះនរោត្តម មានស្ថានទូត លំនៅឋាន និងសណ្ឋាគារជាច្រើន។ ក្នុងចំណោមនោះ តំបន់លំនៅឋាន និងពាណិជ្ជកម្ម "Prince Square" បានរីកចម្រើន ជាពិសេសការប្រមូលផ្ដុំអាហារឆ្ងាញ់ៗពីជុំវិញពិភពលោក ដែលបង្កើតបរិយាកាសស្រស់ស្រាយយ៉ាងខ្លាំង។
ផ្សារទំនើប មីតថោន ម៉ល (Midtown Community Mall) ដែលមានទីតាំងនៅផ្លូវ ២០០៤ ផ្សារទំនើប ខេ ម៉ល (K Mall) ជិតព្រលានយន្តហោះ ហើយមជ្ឈមណ្ឌលពាណិជ្ជកម្មសហគមន៍របស់ជីប ម៉ុង ដែលបានរៀបរាប់ខាងលើសុទ្ធតែជាគម្រោងតំណាងដ៏ពេញនិយម។
0